load ing...

action blog

load ing...

action blog

this weblog powered by manoochehr.jamali

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
  • ۹۳/۰۸/۱۷
    god
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۸/۱۷
    god
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۱/۱۰/۲۱
    M&F
آخرین نظرات
  • ۸ مهر ۹۳، ۱۴:۴۷ - Afshin 72
    :((
  • ۹ فروردين ۹۳، ۰۸:۱۵ - ✘ y мσяÐέ
    :|
نویسندگان

داستان جالب

چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۱، ۰۴:۳۶ ب.ظ
روزی در یکی ازخیابانهای نیویورک سگی به یک دختربچه حمله کردهبودکه یک مرد ازراه رسیدودختربچه را نجات داد.یک پلیس که شاهدماجرابود،پیش مردآمدوگفت:تیتراول روزنامه های فردا این خواهدبود:یک مردنیویورکی شجاع جان یک دختربچه رانجات داد.مردگفت:اما من نیویورکی نیستم.پلیس گفت:پس یک آمریکایی شجاع...؛مرددوباره گفت:اما من آمریکایی هم نیستم.پلیس گفت پس شما کجایی هستید.مردگفت:من ایرانی هستم.تیتراژاول روزنامهای فردا این بود:یک ایرانی مسلمان جان یک سگ بی گناه راگرفت
  • load ing

نظرات  (۴)

سلام دوست من. واااای خیلی خوشحالم که با وبت آشنا شدم . میشه باهم تبادل لینک کنیم؟خرید ساکس http://sockskharidsocks.blogfa.com/ اینا اطلاعات من لینک کردی حتما خبرم کن تا با افتخار بلینکمت. فدات.
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بایID : vpndez_best
سلام واقعا وب قشنگی داری ممنون ب منم سر بزن خوشحال میشم نظر یادت نره من با تبادل لینک موافقم منو بااسم عــــــــــــــــــــــشق یـــــــــــــــــــــــخی بلینک بعد بگو با چه اسمی بلینکمت من هرروز مطلب میزارم و اپم دوس داشتی بیا مر30 عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
سلام گلم.میشه هر وقت آپ کردی خبرم کنی بیام بخونم؟ مطالبتو دوست دارم.اگه دوست داری بیا لینک سه طرفه انجام بدیم. تو سایت منو «www.idecom.ir» با اسم «آموزش و سفارش طراحی» لینک کن بعد بهم خبر بده که با چه اسمی تو لیست دوستان وبلاگم لینکت کنم؟کار طراحی هم داشتی درخدمتم.مرسی عزیز. منتظرتم.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.